我心中的一个秘密 ~ 第三段


初次遇到传说中的沼泽怪时,我根本不敢相信自己眼睛所看到的庞大巨物。那扭曲,都是泥巴的脸孔,那巨大的身形,肮脏污秽的身体,我永远都不会忘记。我的家人在我眼前活生生地被撕裂了。我只能躲进远处的草丛里,目睹残忍的整个过程。

(I guess this is it, the third chapter for my serial story. To tell you the truth, the real story is just about to start. So have fun reading. And, don’t forget to leave me a comment whenever you read a post. A “please” and a “Thank you”)

No comments:

Related Posts with Thumbnails