我心中的一个秘密 ~ 第一段


明天又是新的一天,我常常这样提醒自己。但是明天,新的威胁是不是又会出现?我每天都得拖着疲累的身躯,孤独地一人去学校,把自己溶入社群里。在学校里,同学们都有福同享,有难同担。但是,没有人能够与我一起分享我心中的秘密,那就是:我是怪兽猎人。

(Hope you guys like my this masterpiece. This story is basically about thoughts and happening of a demon hunter……. *sigh* sit back and enjoy…….. remember, you can press the “serial” tag to view all the chapter of my story… Thanks.)


No comments:

Related Posts with Thumbnails