舍不得

Okay, got myself a haircut. Got the sudden tingle sensation that i look weird... actually i do??

One thing for sure, i sweat a lot after having my cut. == Anti-climatic




BEFORE
Featuring Alkan Bong and Rooster Lim (bestie in primary school)
(actually there's another pic but it really look stupid, so.... SCREW IT)




AFTER
okay, this is really stupid.



....



是的,时间到了
是时候收拾
离开。



好像都不是我收拾ler....
两老有心了...
还有那个常常出门,讲自己很pro的老妹.
谢谢你们了...

分开是为了让我独立,
看来家里的吵闹声要减少很多了...
接下来,
你们都有耳根清净了...

说起来真的是很好笑,
你们一定是很舍不得的吧??
以后我只能偶尔回来坐一坐了,
在以后,
你们要来我家坐一坐了。
时间老爷就是那么荒谬,
我要离开家了。
请保重。共同的回忆i就让时间把他们留住吧。
回来时,你们也要一样健康。


两个瓜花了一大笔钱买了这个,原来他们不知道我已经有了一把。 ==
更他们说我买的那把只有 20 块, 他们说他们的不只酱便宜。
听了就想骂他们

“APUH!!!! 这么贵的东西也敢买!!”

他们说要饿肚子两个星期了... 天啊... 对不起良心。
><
谢谢你们,骂不出口了,我呆了。
除了谢谢还是谢谢。


还有这个,温馨的一个卡片。WA.... LOve it very much.
真的没有预料到...
还假假叫我“等一下”,“等一下”, 差一点就不要载你们回家了。

哈哈。Thank you. =)



发现
原来我已经在不同的人的生命中
留下不同的脚印。

影响
改变
留下留恋
留下回忆
带走的
是喜
是悲
是乐
是忧

不好意思,
我看到了,
看到你红了的双眼,
离愁伤感涌了出来。

你满脸的不舍,
映出了我们同窗两年的同甘共苦,
饭菜铺,
一起的日子,我没有忘记
我也不会忘记。

伤感没错
你要保重
我才能放心去飞
你也要放心去飞
我们一起飞

拥抱了,要放开...
不舍只会带来更多伤悲。
有缘的话,不久再见。

还有人
不舍的
不要为我感到伤悲
我走了
一定还有其他人可以代替我的
这是我相信的
一个可以信任的人走了
还会有其他可以信任的人
至少我们还可以保持联络
一个人的时候
也要继续奋斗
无依无靠的时候
不代表我们输了
要记得天上的哪一位老大
祂比一切都厉害
不是我厉害

Even as we go far away, all alone in this world, there's that present from you, that matching friendship bracelet. That wish will definitely come true - that wish that links us. It still hasn't been broken. I want to believe in it.




请相信我


明天
当我离开时
我会给你们看我最兴奋
最快乐
最迫不及待的样子

我不要大家感到沉重
我也答应我自己
我不哭

看着我的笑脸
请记得
我的心里
比你们的每一位都沉重
我的脸骗得到你
但是我的话是不会说谎的


2011 年 6 月 25 日
1.51 am

不舍入睡
今天
我要翱翔拥抱世界

朋友们
看好了
我要飞了
看好了


p.s. to those three daughter whom i picked up from the drain, in a microphone box, i won't adopt other daughters out there.... rest assured. =)

4 comments:

Michelle said...

parting, a process where everyone has to encounter. The feeling u're having now reminds me the days when I'm about to leave. Treasure every memory u had and keep it in our hearts. Welcome the new journey that u're going to step on, A new chapter of our life!

Joshua said...

Haha... thanks chung chung!!! =)
Getting older liao... DX

Ryl said...

I have a lot of objections about this :O
he said there was a cheaper one but I don wanna give u cheap stuff
and we knew you had one already . blehh :)

Joshua said...

haiya....
心意比较重要lar...
aduh... anyway, thanks. =)
brought it with me dy. XD

Related Posts with Thumbnails